Дитяче розвиток в цифровому суспільстві. Нові нормальні діти: які вони? (3)
Продовжуємо цикл статей про нових нормальних дітей. Початок і .
Ми бачимо, що нові нормальні діти потребують особливих підходів до їх розвитку.
Ні, звичайно, можливо вчити і по-старому. Тільки можна зробити краще.
Минулі відкриття психологічної і педагогічної науки разом з аналізом нових фактів – ось основа для розуміння: що робити.
Ми знаємо про п’ять кроків нової нормальної педагогіки. Наша Світлана Вікторівна зробила доповідь про це на міжнародній конференції вчених-методистів другого березня 2022 року.
Міжнародна конференція Фізико-математичне та технологічна освіта: проблеми та перспективи розвитку. Доповідь методиста Кулібін-центру С. В. Шиповской
Що це за кроки?
Перше.
Поважати інтернет-реальність. З’єднувати реальність і цифрову середу в єдине інформаційне поле.
Друга.
Давати інформацію дітям по-новому: більше відео і аудіо, менше тексту. Інформаційні блоки повинні бути короткими, але зате їх можна зробити кілька.
Третє.
Дати дитині можливість робити багато справ одночасно.
Четверте.
Вчити досягати мети і долати труднощі, не втрачаючи волі до перемоги.
П’яте.
Вчити вчитися. Самоосвіта – ключ до сучасного життя.
П’ять кроків до успіху: педагогічні умови розвитку нового нормальної дитини
Ми робимо ці п’ять кроків знову і знову на різних наших заняттях. Приходьте і крокуйте разом з нами!
Дізнатися подробиці і записатися на гурток можна за телефоном +7 (499) 394-36-25, через WhatsApp +7 (925) 394-36-25 або в повідомленнях групи ВК: https://vk. com/kulibin_c.
Детальніше про педагогічних умов дивіться статтю .
#педагогіка #розвиток дитини #розвиток дітей #розвиток особистості #багатозадачність #гейміфікація #самоосвіта